Öne Çıkanlar

“KİLOLARCA İYİLİK” 2017 KAMPANYASINA 46 MÖVENPİCK OTELİ KATILIYOR

Mövenpick Hotel Istanbul, dünya üzerindeki diğer 46 Mövenpick otelinin de dahil olduğu “Kilolarca İyilik” 2017 sosyal sorumluluk projesi ile otel misafirlerini ve yerel sakinleri, ihtiyaç sahiplerine giyecek ve eğitim malzemeleri yardımında bulunmaya davet ediyor.

Devamını Oku
🔍Tamamını Oku art-img

WORLD TOURISM FORUM AFRİKA KITASINDA

Dünya turizmine yön veren liderler Ekim ayında Gana’nın başkenti Akra'da “Africa Summit” ile bir araya geliyor.

Devamını Oku
🔍Tamamını Oku art-img

UZAKROTA BALKANLAR’A AÇILIYOR

Türkiye turizm sektörünün önemli etkinliklerinden Uzakrota Travel Summit, global hedefleri doğrultusunda yurt dışındaki ilk etkinliğini Belgrad’da gerçekleştirecek. 27 Ekim’de Metropol Hotel Belgrad’da düzenlenecek zirvede, turizm ve medya sektöründen tanınmış isimlerin yanı sıra, iş dünyasından temsilciler ve dijital girişim konusunda önemli başarılar elde etmiş isimler de yer alacak.

Devamını Oku

TAYLAND’DA TÜRKİYE RÜZGÂRI

T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı organizasyonunda TÜRSAB 20 Türk acenta ile birlikte Tayland’da Türkiye turizmini anlattı.

Devamını Oku

RIVERSIDE MANSION HOTEL, 2018’DE MEVCUT ODA SAYISINI İKİYE KATLAYACAK

Kapadokya Avanos’ta 1912 yılında ev olarak yapılan taş konak, 2016 yılından itibaren Riverside Mansion Hotel olarak hizmet veriyor ve gelecek yıl yapılacak ilave oda yatırımıyla, mevcut oda sayısının ikiye katlaması hedefleniyor.

Devamını Oku

ÖZBEKİSTAN’IN PRESTİJLİ OTELİ HYATT REGENCY TAŞKENT’İN OTOMASYON ÇÖZÜMÜ

Özbekistan’ın prestijli otel projesi olarak Taşkent’te hizmete açılan Hyatt Regency, Hager I Berker çözümleri ile ‘akıllandı’. Otele ait 301 odada KNX teknolojisi ile otomasyon sağlanırken, modern dekorasyona uyumlu olarak tasarım ödüllü B.IQ anahtarlar kullanıldı.

Devamını Oku

KATAR 80 ÜLKEYE VİZE SERBESTİSİ GETİRDİ

80 ülkeye vize serbestisi getiren Katar, bu uygulama ile bölgede en fazla vize serbestisi sağlayan ülke oldu. Katar, Körfez İşbirliği Konseyi, Schengen ülkeleri ile İngiltere, ABD, Kanada, Avustralya ve Yeni Zelanda vatandaşlarını kapsayan vize politikasında geliştirmeler yapmayı düşünüyor.

Devamını Oku

İNOKSAN, ÇAĞRI MERKEZİ İLE SATIŞ SONRASI HİZMET KALİTESİNİ ARTIRIYOR

👤İNOKSAN

İnoksan, ikinci yaşına giren “İnoksan Çağrı Merkezi” ile profesyonel düzeyde verdiği satış sonrası hizmet desteğinin kalitesi ile fark yaratmaya devam ediyor. Sunduğu çözümlerle sektörün çıtasını daha da yukarıya taşıyan İnoksan Çağrı Merkezi'nde bugüne kadar toplamda 19.140 çağrı yanıtlandı ve 50.025 dakika görüşme yapıldı. Günde ortalama 73 çağrı alan merkez, %95 cevaplama oranıyla sektörünün çok çok üzerinde bir orana sahip. İnoksan Çağrı Merkezi’ni arayan bir müşterinin hatta bekleme süresi ise ortalama 11 saniye.

Devamını Oku